Nejvhodnější k přestavbě na LPG jsou všechna auta s benzínovým motorem s nepřímým vstřikováním benzínu, označovaných jako typ motoru MPI (Multi Point Injection) nebo vícebodové vstřikování
Podívejte se do fotogalerie montáží lpg:
Audi – BMW – Citroën – Dacia – Dodge – Fiat – Ford – Honda – Hummer – Hyundai – Chrysler – Infiniti – Jeep – Kia – Mazda – Mitsubishi – Mercedes-Benz – Nissan – Opel – Peugeot – Pontiac – Porsche – Renault – Rover – Saab – Seat – Subaru – Suzuki – Škoda – Toyota – Volkswagen – Volvo
Po přestavbě na LPG jezdí vozidlo za méně než půlku dřívějších nákladů na benzín. Nádrž na LPG se zabuduje do prostoru rezervního kola a nezmenšuje tedy prostor v kufru auta. Výkon motoru po přestavbě se systémem sekvenčního vstřikování LPG zůstává téměř nezměněn. Přepínání paliv je plně automatické. Po nastartování auta na benzín dojde po ohřátí motoru na cca 30 st. C. k automatickému přepnutí na LPG. Tento celý proces trvá přibližně 1-2 kilometry v závislosti na výchozí teplotě chladící kapaliny. Stav paliva v nádrži LPG zobrazují LED diody na přepínači. Přepínač je umístěn na přání zákazníka, většinou vedle ostatních přepínačů umístěných ve vozidle. Plnící koncovka LPG se může na přání zákazníka umístit pod víčko plnícího hrdla benzínové nádrže.