Originální AUSTRALSKÉ přimazávání ventilů Flashlube a jeho přínos pro motory na LPG
FlashLube, australská koncentrovaná přísada, obsahuje kvalitní tekutý kov s prodlouženým ochranným účinkem, který vytvoří ochranný film mezi ventilem a ventilovým sedlem, čímž snižuje teplotu působící na ventily a minimalizuje opotřebení ventilových sedel a vzájemný styk kovových částí u aut s pohonem na LPG. FlashLube prokazatelně prodlužuje životnost motoru.
Přidávání aditiv vzniklo v důsledku zákazu používání olova, které mimo jiné chránilo ventilová sedla. Proto se do benzínu přidávají různá aditiva, např. okysličovadla, zvyšovače oktanového čísla, antioxidanty, mazivostní přísady proti zatloukání ventilových sedel a další. Tyto aditiva však plyn LPG neobsahuje, je na rozdíl od benzínu palivo tzv. „suché“, do kterého je vhodné použít aditiva pro zvýšení promazávací schopnosti. FlashLube na rozdíl od konkurenčních „napodobenin“ obsahuje přísady s unikátní recepturou přidávání velmi drahých složek, zejména účinného maziva – tekutého kovu, ke snižování opotřebení ventilů a ventilového sedla.
Cena spotřebovaného aditiva FlashLube na 100 km je cca 6 Kč. (Při spotřebě auta 9 L plynu LPG na 100 km spotřebujete 9 ml aditiva FlashLube). Aditivum FlashLube je nehořlavé, nejedovaté a tudíž bezpečné.
Velký test originálního aditiva FlashLube v německé zkušebně TÜV
Aditivum FlashLube jako jediné na světě získalo osvědčení o účinnosti od prestižní německé zkušebny TÜV NORD v roce 2011 (vozidlo Peugeot 107) – výsledky testu >>
Shrnutí a závěry testu
V průběhu výzkumného testovacího programu prováděného Hochschule für Technik und Wirtschaft des Saarlandes (HTW) a pod dohledem TÜV NORD Mobility, byla doložena účinnost motorového aditiva Flashlube. Použití aditiva vedlo ke snížení opotřebení ventilů.
Předešlé výsledky měření HTW Sársko byly přezkoumány a opětovně potvrzeny. Bylo prokázáno, že po ujetí 5.000 km (jedná se o závěrečné měření, celkem bylo najeto 21.000 km) s aditivem Flashlube nebylo pozorováno žádné podstatné opotřebení ventilů. Výsledky testu ukazují, že při jízdě na plyn LPG bez použití aditiva Flashlube Valve Saver Fluid dochází k mnohem vyššímu opotřebení ventilů v průběhu ujetých kilometrů. Při používání motorového aditiva Flashlube Valve Saver Fluid byla naopak dokázána jeho účinnost a pozitivní vliv na údržbu ventilů.
Technické kontrolní sdružení TÜV (z německého Technischer Überwachungs-Verein) je uznávané nezávislé sdružení německých spotřebitelských organizací, které vzniklo před více než 130 lety. Díky prestiži TÜV jsou výsledky testů této organizace uznávány v mnoha zemích světa. TÜV se zabývá testováním výrobků za účelem ochrany lidí a životního prostředí, odhaluje nebezpečné zboží i klamavé označení spotřebního zboží, prostřednictvím nezávislých testů kontroluje, zda jednotlivé výrobky splňují deklarované vlastnosti. TÜV je držitelem řady důležitých certifikátů jakosti.
- Jsou všechna přimazávání ventilů stejná?
- Musím použít přimazávání ventilů FlashLube ?
- Jak funguje ochrana ventilů, přimazávání Flashlube ?
- Kolik stojí provoz přimazávání ventilů FlashLube ?
Ocenění FlashLube na veletrhu GasShow 2013
FlashLube získal na veletrhu GasShow 2013 ve Varšavě ocenění Inpro Award 2013 jako nejlepší aditivum do LPG, které prokazatelně minimalizuje opotřebení ventilových sedel – ocenění >>
Žádejte pouze originální australskou ochranu ventilů od vynálezce přimazávání ventilů, vědce Wolfganga Kluennera, s doloženou účinností od zkušebny TÜV a mnohokrát oceněného z veletrhů GasShow.
[embedyt]http://www.youtube.com/watch?v=1mm6uqvvapE[/embedyt] [embedyt]http://www.youtube.com/watch?v=XsfS-rXI39o[/embedyt]
Historie FlashLube
Historie prvního motorového aditiva FlashLube se začala psát v roce 1979. Německý vědec Wolfgang Kluenner, působící na Monash University v Melbourne a taktéž ve vědeckém ústavu CSIRO (The Commonwealth Scientific and Industrial Research Organisation), tehdy rozpoznal příčiny problému tzv. zaklepání ventilů u vozidel s pohonem na plyn. V té době se vývoji motorových aditiv překvapivě nikdo nevěnoval. Wolfgang proto zahájil vlastní výzkum, na jehož konci našel řešení: Tehdy vzniklo aditivní mazivo FlashLube Valve Saver Fluid pro zážehové motory s pohonem na ropný plyn LPG. Brzy následoval také první dávkovač FlashLube Valve Saver Kit.
Kluennerovo aditivum FlashLube Valve Saver Fluid patří i po více než třiceti letech k celosvětově nejpoužívanějším motorovým příměsím ve vozidlech s pohonem na LPG, CNG a benzin. Důvodem jejich účinnosti a dlouhodobé popularity je skutečnost, že aditiva FlashLube jsou výsledkem seriózního vědeckého výzkumu. Jejich ekonomickou účinnost i ekologický charakter dokládají odborné testy z mnoha nezávislých institucí.Jak se v průběhu let měnila jakost motorových paliv, nabídka motorových aditiv od FlashLube se rozšířila také o aditiva pro vozidla s pohonem výhradně na plyn LPG, CNG, benzin, dále o aditiva do dieselových motorů v celoročním nebo mrazivém počasí a rovněž o aditiva do olejů.
V době svého vzniku předběhl vynález svou dobu. Zpočátku Wolfgang Kluenner prodával svůj vynález sám. Vozidel s pohonem na plyn v osmdesátých letech nebylo mnoho a bezolovnatý benzin se ještě nepoužíval. Zpočátku to tedy šlo. S postupným prosazováním bezolovnatého benzinu, a také vozidel na alternativní plynový pohon, začalo samozřejmě narůstat potíže s klepáním ventilů, které účinně řeší právě aditivum FlashLube Valve Saver Fluid. Aditiva FlashLube se tedy začala rychle prosazovat. Bylo jen otázkou krátkého času, kdy bude muset výrobu a distribuci aditiva FlashLube od Wolfganga Kluennera převzít větší společnost.Tento okamžik nastal v roce 1995. Tehdy Wolfgang svůj patent prodal automobilové společnosti Don Kyatt Group, která rozpoznala jedinečný přínos vynálezu. Vznikla současná mateřská společnost FlashLube Pty Limited, založená s jasným cílem: Výrazněji Wolfgangovy vynálezy zpopularizovat v samotné Austrálii a následně je prosadit i mimo hranice australského kontinentu. Po Austrálii přišly úspěchy v Jižní Americe a jihovýchodní Asii. Následně se společnost zaměřila i na evropské trhy.